2016-10-24 09:35:00 POZIV ZA DOSTAVU PONUDE REPUBLIKA HRVATSKA DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA OSNOVNA SKOLA TRPANJ 20 240 TRPANJ OIB: 13787440003 tel.020/743-423 fax.020/743-912 e-mail: ured@os-trpanj.skole.hr KLASA: 602-02/16-01/22 URBROJ: 2117/1-29-01-16-1 Trpanj, 24. listopada 2016. godine
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
Poštovani, Naručitelj Osnovna škola Trpanj, Trpanj planira obnoviti školsko dvorište, te vam upućujemo poziv za dostavu ponude. Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi ( NN 90/11., 83/13., 143/13 ) za godišnju procijenjenu vrijednost iz Plana nabave manju od 200. 000 ( 500.000) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu )Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE Predmet nabave je obnova školskog dvorišta.
Obavijesti u vezi predmeta nabave: u slučaju mogućih nejasnoća gospodarski subjekti mogu za vrijeme roka za dostavu ponuda zatražiti dodatne informacije i objašnjenja vezana uz Poziv na dostavu ponude.
2. UVJETI NABAVE Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete: · način izvršenja: narudžbenica/ugovor, jednokratno/sukcesivno; · rok izvršenja: x dana od dana primitka narudžbenice/stupanja ugovora na snagu; · rok trajanja ugovora: x dana/mjeseci; · rok valjanosti ponude: x dana od dana otvaranja ponude; · mjesto izvršenja: sukladno lokacijama navedenim u Troškovniku iz ovog Poziva; · rok, način i uvjeti plaćanja: x dana od dana primitka valjanog računa; račun se ispostavlja na adresu Naručitelja OŠ Trpanj, Kralja Tomislava 41, 20240 Trpanj s naznakom na računu: ,, račun za predmet nabave ____ ,,; · cijena ponude (odredbe o cijeni ponude): u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja: cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, te cijena ponude s PDV-om · kriterij odabira ponuda (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtijeva) najniža cijena; · dokazi sposobnosti: dokazi sposobnosti mogu biti dostavljeni kao preslika izvornika. Preslikom se može smatrati i ispis elektroničke isprave, koji nije ovjeren. · ostalo: jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, odredbe o ugovornoj kazni
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati: · Ponudbeni list ( ispunjen i potpisan od strane ponuditelja); · Troškovnik ( ispunjen i potpisan od strane ponuditelja); · Dokazi (traženi dokumenti sposobnosti)
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku ovog Poziva na dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.
Molimo da vašu ponudu dostavite: · rok za dostavu ponude: ponudu je potrebno dostaviti do 15 sati dana 2. studeni 2016. godine. · način dostave ponude: npr. osobno, poštom s naznakom na omotnici ponuda za školsko dvorište, e-mailom, telefaksom · mjesto dostave ponude: npr. tajništvo škole na adresi naručitelja, e-mail adresa, telefaks Otvaranje ponuda po Zakonu o javnoj nabavi za bagatelnu nabavu nije javno.
5. OSTALO: · Obavijest u vezi predmeta nabave: kontakt osoba : Klaudija Franković, 020/743 423 · Obavijest o rezultatima predmeta nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda
· Gospodarski subjekti koji su dostavili svoju ponudu a nisu odabrani nemaju pravo žalbe Državnoj komisiji za provođenje postupaka javne nabave.
S poštovanjem,
Ravnatelj
|
Osnovna škola Trpanj |