Kurikulum za 2015./2016. školsku godinu
Autor: Klaudija Franković, 29. 9. 2015.
Cilj je i zadatak školskog kurikuluma omogućiti stjecanje široke razine općeg odgoja i obrazovanja, stjecanje temeljnih znanja potrebnih čovjeku za život i mogućnost daljnjeg školovanja. Opće obrazovanje podrazumijeva primjenu najdjelotvornijih načina poučavanja odgojno-obrazovnim sadržajima koji su temelj za razvijanje intelektualnih, društvenih, estetskih, stvaralačkih, moralnih, tjelesnih i drugih sposobnosti, te razvijanje praktičnih vještina i odlika osobnosti. Potrebno je stvoriti novu kulturu ponašanja koja će pridonijeti razvoju aktivnih i odgovornih pojedinaca, otvorenih za promjene, motiviranih i osposobljenih za cjeloživotno učenje. Razvijati opredijeljenost za europski suživot na način da se prihvaćaju nove društveno-kulturne vrijednosti i standardi, ali da se istodobno čuvaju vlastita kultura i povijest te nacionalni identitet. Cilj je školskog kurikuluma: osigurati sustavan način učenja o svijetu, prirodi, društvu, ljudskim dostignućima, o drugima i sebi te zadovoljiti specifične pojedinačne interese učenika.
poticati i kontinuirano unapređivati intelektualni, tjelesni, estetski, društveni, moralni, i duhovni razvoj učenika u skladu s njihovim sklonostima i sposobnostima.
stvoriti mogućnost da svako dijete uči i bude uspješno
osposobiti učenike za samostalno učenje, naučiti ih kako učiti i pomoći im u učenju
pripremiti učenike za mogućnosti, izazove, iskušenja koje ih čekaju u životu
poučiti učenike vrijednostima dostojnih čovjeka, ljudskim pravima i pravima djece
upoznati učenike sa sadržajima i načelima zdravog življenja
poučiti učenike načelima poštivanja različitosti i interkulturalnog razumijevanja
odgojiti učenike za moralno rasuđivanje te slobodu mišljenja, svijesti i savjesti.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |